טיפול בכאבי ראש חזקים – יעיל ומיידי

תוכן עניינים

טיפול בכאבי ראש

בעוד יש סימפטומים או תסמינים שנחשבים לחד משמעיים ובעקבותם אנו יודעים האם הדבר מצריך ביקור אצל הרופא או אולי זה משהו שעומד לחלוף מעצמו, יש תסמינים שזה לא תמיד ברור ואחד מהתסמינים הללו הם כאבי ראש חוזרים.

כאב ראש יכול להגיע בכל מיני עוצמות, להופיע מעל העיניים, ברקות, בצוואר ובחלק האחורי של הראש ואפילו להיות כל כך חזק עד שלא ניתן לעשות שום דבר, מה שנקרא מיגרנה שמאופיינת גם ברגישות לאור, בחילות, הקאות, מצב המוגדר ממש כמחלה אצל אנשים מסוימים.

למעשה, מדובר באחת התלונות הכי שכיחות והאמת היא שרק מעט מאוד אנשים מגיעים לרופא בעקבות כאבי ראש, כי רוב האנשים פשוט בטוחים שאין ממש טיפול יעיל לכאבי ראש או שזו תופעה שפשוט תחלוף מעצמה. אפשר להגיד שאין אדם שלא סובל מכאב ראש על בסיס חודשי, שבועי ויומי. מי שכן כבר טורח להגיע לרופא הם אנשים שאצלם כאבי הראש מאוד מאוד מטרידים או שונים באופים או משום שזה פשוט פוגע באיכות החיים שלו.

מתי כדאי להגיע לרופא?

  • כאב ראש חריג שהופיע בפתאומיות ונחשב לקשה יותר בהשוואה לכאבי ראש אותם חווינו עד עכשיו
  • חסרים נוירולוגים – חסרים עצביים או פגיעה עצבית
  • חום גבוה בשילוב הכאב
  • מזהים תסמיני מיגרנה שחוזרים על עצמה לעתים קרובות
  • כאבי ראש הפוגעים באיכות החיים שלנו
  • חיפוש אחר טיפול טבעי בכאב ראש

מיגרנה

סיבות להופעה של כאבי ראש

ובכן, הסיבות להופעה של כאבי ראש הן רבות ומגוונות, כאן גם נכנסת המורכבות של איתור הגורמים. ברוב המקרים מדובר בכאבי ראש סטנדרטיים שיכולים להיגרם מכל מיני סיבות כמו תזונה לקויה ולא מאוזנת, צריכה מרובה של קפאין או אלכוהול. כאבי ראש יכולים גם להופיע כתוצאה מדלקות בשיניים או במפרקים, כשינויים במערכת ההורמונלית ועוד.

במקרים יותר קיצוניים כאבי ראש יכולים להופיע בעקבות לחץ דם גבוה, זה יכול להיות כתוצאה מדימום או אירוע מוחי או גידול במוח.

כאבי ראש המגיעים בבת אחת יכולים להיווצר כתוצאה ממבנים במוח כמו כלי דם, רקמת המוח וקרומים הנמצאים במוח.

טיפולים שונים בכאבי ראש

ובכן, את הטיפול חייבים כמובן להתאים לגורמים שבעקבותם מופיעים כאבי הראש. יש אנשים שממליצים לטפל בכאבי ראש באמצעות דיקור או שיטות אחרות לרפואה משלימה כמו פרחי באך או הומיאופתיה, יש כאלה שממליצים לטפל באמצעות כדורים רגילים או כדורים במרשם, זאת כמובן שמדובר בכאבי ראש שחולפים ואינם קבועים.

שיטה נוספת המומלצת מאוד לטיפול בכאבי ראש ברגע שחווים מיגרנה סימפטומים של כאב ראש וכו, היא טיפול באמצעות בוטוקס שהוא סוג של רעלן שמסייע להפחית את רמות של רכיבים מסוימים בגוף שמעודדים את הופעת כאבי הראש.

לסיכום, אם אתם סובלים מכאבי ראש לעתים תכופות, אם אתם מרגשים שכאבי הראש פוגעים באיכות החיים שלכם, גורמים לכם להחסיר ימי עבודה, מפריעים לכם לישון כמו שצריך, בהחלט מומלץ לפנות לייעוץ רפואי בכדי להתאים טיפול ראוי, ולדוגמא טיפול בוטוקס למיגרנה.

 

בוטוקס רפואי
בוטוקס רפואי

הבוטוקס מספק מענה קליני למגוון בעיות בריאותיות ביניהן: כאבי ראש, פזילה, כאבי צוואר, כאבי שיניים ואפילו הזעת יתר. כך שסגולותיו של הבוטוקס הן הרבה מעבר לקוסמטיות בלבד. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מידע נוסף שיעניין אותך
צרו קשר

יגאל אלון 96, ת"א

072-3360885