טיפול מהפכני בבוטוקס למיגרנות וכאבי ראש

תוכן עניינים

בוטוקס למיגרנה

האם ידעתם שאפשר לטפל במיגרנה באמצעות בוטוקס? ובכן, מסתבר שכן. בוטוקס הוא שם מסחרי של מוצר המבוסס על רעלן בשם בוטולוניום טוקסין.

בעוד רוב האנשים בטוחים שאפשר לעשות שימוש בחומר הזה ברפואה הקוסמטית במטרה להעלים קמטים ולהפחית את נזקי ההזדקנות, אך מסתבר שיש לבוטוקס עוד שימושים, כמו בוטוקס להזעה וכמו בטוקס למיגרנה.

מהי בכלל מיגרנה?

לפני שנבין איך הטיפול עובד ומדוע הוא יעיל כל כך, חשוב קצת להבין מהי מיגרנה ולמה היא נוצרת.

ובכן, אחת הבעיות עם מיגרנות שהרבה פעמים אנחנו בכלל לא יודעים למה הן נגרמות אבל בגדול, מדובר בסוג של כאב ראש מאוד חזק שלרוב מופיע בחלק או בצד אחד של הראש כאשר אצל חלק מהאנשים, הכאב הזה מופיע עם תסמינים נוספים כמו רגישות לאור, בחילות, הקאות ועוד.

בשונה מכאב ראש רגיל, מיגרנה יכולה להימשך בין 4 שעות ל-4 ימים. אצל אנשים שונים, מיגרנה נוצרת מסיבות שונות בין אם זה מחסור בשעות שינה, תזונה לקויה, צריכה של משקאות אלכוהוליים , נטילת תרופות מסוימות, גנטיקה, שינויים הורמונליים ועוד…

טיפול למיגרנה

אז איך בוטוקס נכנס לסיפור הזה?

האמת היא שמדובר לגמרי במשהו מקרי. את הבוטוקס הזריקו להתוויות אחרות ותוך כדי תהליך, גילו שהוא יעיל עבור טיפול במיגרנה. טיפול של בוטוקס במיגרנה הוכיח את עצמו אצל אינספור מטופלים ברחבי העולם ונראה כי זה טיפול יעיל שרק תופס עוד ועוד תאוצה בעולם המערבי. למעשה, אנשים רבים שסבלו ממיגרנות טוענים כי מאז שהחלו את הטיפול, החיים שלהם ישתפרו פלאים, הם מצליחים לעשות דברים שלא היו יכולים לעשות עד עכשיו, הם מגיעים יותר לעבודה, פעילים יותר חברתית, סובלים פחות מדיכאון ומצבי רוח ואוכלים יותר טוב.

למי זה מתאים?

למרות שאחוז גבוה מהאוכלוסיה סובלים ממיגרנות חוזרות, עדין הטיפול מומלץ רק באמת למי שסובל מהן על בסיס שבוע או יומיומי, אנשים שאצלם המיגרנה מוגדרת ממש כמו מחלה. הטיפול גם מתאים לאנשים שניסו כל מיני סוגים אחרים של טיפולים ולא מצאו מענה מספק וטיפול באמצעות בוטוקס כן עזר להם.

איך מתבצע הטיפול בפועל?

טיפול בכאבי ראש באמצעות בוטוקוס מתבצע בהזרקה כטיפול מונע למיגרנה באזורים מסוימים במצח ומאחורי האזניים.

כל כמה זמן צריך לבצע את הטיפול?

בממוצע מומלץ לבצע את הטיפול כל 6 חודשים אבל זה מאוד תלוי במטופל.

בוטוקס למיגרנה – יתרונות

  • הטיפול לא גורם לתופעות לוואי
  • ברוב המקרים הטיפול יעיל והפחית משמעותית גם את התדירות של הופעת המיגרנות וגם את העוצמה
  • אינו גורם לכאב

לסיכום, אם ניסיתם מגוון של טיפולים ואתם עדיין מגדירים עצמכם כמי שסובלים ממיגרנה לעתים קרובות, כדאי להתייעץ עם המומחים ולבדוק קצת יותר לעומק על טיפולי בוטוקס למניעת מיגרנה.

 

 

בוטוקס רפואי
בוטוקס רפואי

הבוטוקס מספק מענה קליני למגוון בעיות בריאותיות ביניהן: כאבי ראש, פזילה, כאבי צוואר, כאבי שיניים ואפילו הזעת יתר. כך שסגולותיו של הבוטוקס הן הרבה מעבר לקוסמטיות בלבד. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מידע נוסף שיעניין אותך
צרו קשר

יגאל אלון 96, ת"א

072-3360885