חדש וחם חם חם – טיפול טבעי בכאב ראש

תוכן עניינים

מהם היתרונות של טיפול טבעי בכאב ראש?

בשונה מהרפואה הקונבנציונלית, הרפואה הטבעית רואה כאב ראש כסימפטום או כאב שיש להתייחס אליו באופן מיידי על פי איך שהראש שלנו בנוי או מתנהג. מדובר בסוג של עומס, לחץ, דברים שמטרידים אותנו בחיי היום יום, סטרס, רמה מסוימת של אנרגיה שפשוט עולה למעלה לחלק העליון של הגוף וגורמת לכאב הראש. העניין הוא שזה אף פעם לא מספיק רק להגדיר את כאב הראש שלנו ממקום של מתח או לחץ. מחפשים טיפול טבעי בכאבי ראש? המשיכו לקרוא.

בשלב הראשון של טיפול בכאב ראש באופן טבעי, חשוב גם להבין מאיפה זה מגיע ומה גורם לבעיה לפני שפונים לקבלת טיפול בבעיה.. כאן יש הסתכלות שהיא טיפה מעבר תוך התייחסות וניסיון להעמיק ולהבין מהם הסוגים האפשריים של כאבי ראש, מהם התסמינים שנלווים לכל סוג ומאיפה בכלל מגיע הכאב הזה. לאחר שמבינים מאיפה כאב הראש מגיע, ניתן יהיה לשייך את הרמה ההתנהגותית מצד אחד והרמה הפיזית מהצד השני.

גם עצירות ובעיות נוספות במערכת העיכול עקב הרעילות יכולים לגרום לכאב ראש, כאבים מעל העיניים או מיגרנות. מתחים, עודף שינה, חוסר שינה, שינויים במערכת ההורמונלית, חוסר איזון בבלוטת התריס, תזונה לקויה כמו קפאין, שוקולד, גבינות שמנות, אלכוהול – אלו ועוד יכולים לעודד לכאב ראש.

השלב הראשון: אבחון הבעיה

עוד לפני שמדברים על כאבי ראש טיפול טבעי, יש לאבחן את הבעיה. בשלב הראשון, על פי הרפואה הטבעית, חשוב לשאול את המטופל איך נראה כאב הראש או מה מאפיין אותו: מתי הוא מופיע? מתי מתגבר? באיזה אזור של הראש? וכן הלאה.

החלוקה יכולה להיעשות באבחנה בין כאב ומיגרנה, סימנים שמקדימים לכאב וכדומה. הרי גם ברפואה הקונבנציונלית שמצליחים לאבחן את הבעיה, לא תמיד יודעים מה הסיבה לזה ומסתכלים על התרחבות והתכווצות של כלי הדם, רמות של סרוטונין שמשתנה בזמן ההתקף ועוד.

בשלב הבא עוברים ממערכת למערכת בגוף שלנו. יש קשר הדוק בין הראש לבין מגוון אזורים ואיברים בגוף. למשל, אפשר להתייחס לכאב נלווה כמו כאב צוואר אפשר להבין שהלחץ העצבי, השרירי והלחץ על כלי הדם, מעודדים הופעה של כאב ראש לעיתים קרובות.

 

טיפול בכאב ראש

 

אז איך בונים תכנית טיפול טבעי לכאבי ראש?

אורח החיים מאוד משפיע על הופעה של כאבי ראש ולכן זו הסיבה שקודם כל חשוב לאתר את המקור.

בשלב הבא, ניתן יהיה להתאים תכנית טיפול מתאימה כאשר היום יש כל מיני סוגים של טיפולים כמו למשל דיקור לטיפול בכאבי ראש, טיפול באמצעות הומאופתיה, פרחי באך או פשוט שינוי באורח החיים. אם למשל, יש מישהו שסובל מכאב ראש רק בסוף שבוע או בימים שהוא ישן יותר שעות, אפשר להבין מזה שזו הסיבה ולכן הפתרון הוא פשוט – לשים שעון מעורר וכך לאזן את המערכת ההורמונלית מבלי לשבור את השגרה, דבר שיוביל לפתרון בהופעה של כאבי ראש בשבתות או בזמני חופש.

כאבי ראש טיפול טבעי בעזרת בוטוקס

שיטה נוספת אשר הוכיחה את עצמה אצל אלפי מטופלים בישראל היא טיפול טבעי בכאבי ראש בעזרת בוטוקס, או ליתר דיוק: בוטוקס רפואי. מדובר בסוג של רעלן אשר מסייע בהפחתת חומרים כימיקלים מסוימים הנוצרים באזור המוח ומעודדים כאבי ראש.

לסיכום, קיימות מגוון דרכים לטפל בכאבי ראש בצורה טבעית, כאשר הסיבות והגורמים להופעה של כאבי הראש הם חלק בלתי נפרד מתהליך של התאמת הטיפול הנכון עבור המטופל.

בוטוקס רפואי
בוטוקס רפואי

הבוטוקס מספק מענה קליני למגוון בעיות בריאותיות ביניהן: כאבי ראש, פזילה, כאבי צוואר, כאבי שיניים ואפילו הזעת יתר. כך שסגולותיו של הבוטוקס הן הרבה מעבר לקוסמטיות בלבד. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מידע נוסף שיעניין אותך
צרו קשר

יגאל אלון 96, ת"א

072-3360885