כך תפטרו ממיגרנות או כאבי ראש כרוניים

תוכן עניינים

כאבי ראש כרוניים

בעוד עבור חלק מהאנשים, כאב ראש הוא מצב קל וחולף די מהר, אחרים סובלים מסוג של אורח קבוע שנמצא בחייהם. יחד עם זאת, נראה כי כאבי ראש כרוניים ואפילו מיגרנות הוא ממש לא מציאות הכרחית ולרפואה בימינו יש המון פתרונות שיכולים לעזור.

קצת מידע על כאבי ראש כרוניים

ובכן, מדובר באחת התופעות היותר שכיחות ונפוצות, אך למרות שהיא כל כך נפוצה, לא רבים הם האנשים שמגיעים בשל כך להתייעצות רפואית.

מי שכן מגיע הם אנשים הסובלים ממיגרנה או מכאבי ראש חזקים ותכופים המגיעים לעתים קרובות וממש פוגעים באיכות החיים שלהם בצורה ניכרת כמו למשל הם מחסירים בשל כך ימי עבודה, מבטלים תכניות, נסגרים בחדר וכדומה.

נשים סובלות יותר מאשר גברים ומחפשות יותר אחר טיפול טבעי במיגרנה, זאת בשל מגוון של שינויים הורמונליים או תקופות עם שינויים כאלו כמו בזמן מחזור, בזמן ביוץ, לפני או אחרי מחזור, בזמן היריון, אחרי היריון וכדומה.

כאב ראש כרוני

מה עשוי לגרום להופעה של כאבי ראש כרוניים?

  • תזונה לקויה – חסרים תזונתיים או אכילה של מזונות מסוימים יכולה לגרום לכאבי ראש חוזרים ונישנים.
  • גנטיקה – מבנים מסוימים במוח יכולים לגרום להיווצרות של דלקות הגורמות לכאבי ראש.
  • תקופות – כאמור, שינויים הורמונליים או שינויים במזג האוויר גם כן יכולים לגרום לזה.
  • לחץ וסטרס – בין הגורמים הנפוצים להופעה של כאבי ראש כרוניים הם חיים בלחץ ובסטרס מתמיד או לעתים קרובות .
  • רגישות לתרופות – נטילה של תרופות מסוימות יכולה לגרום לזה.
  • בעיות אורטופדיות – לפעמים יש אנשים הסובלים מעומס או לחץ באזור הצוואר וזה משפיע על הראש. טונוס מוגבר של שרירי הצוואר יכול לקרות גם כתוצאה משינויים קיצוניים במזג האוויר.

גורמים נוספים להופעה של כאבי ראש כרוניים או כאבי ראש חזקים הם אנמיה, עייפות, חוסר שעות שינה, עומס מטבולי – השמנת יתר, אנשים שעברו טראומה וכדומה.

איך ניתן לטפל בכאבי ראש כרוניים?

ובכן, היום יש מגוון רחב של שיטות לטיפול כאשר בראש ובראשונה, חשוב קודם כל לאבחן את הסיבה שבגללה כאבי הראש מופיעים וניתן לעשות זאת על ידי חלוקה של כאבי ראש לסוגים שונים.

ברגע שמבינים את המקור לכאבי הראש, ניתן לבנות את תכנית הטיפול המתאימה עבור מיגרנה טיפול מיידי ויעיל. היום ניתן לטפל בכאבי ראש בכדורים ומשככי כאבים, בצמחי מרפא, בדיקור, בעיסוי, באוסטיאופטיה, בטיפול של הזרקת בוטוקוס לכאב ראש, ועוד.

ואיך מבינים את המקור?

ובכן, ניתן לגלות את הסיבה לכאבי הראש בכמה דרכים. הדרך הראשונה והחשובה היא בדיקות. כן חשוב לבצע בדיקות דם כדי להבין האם יש חסרים תזונתיים מסוימים. הדרך השניה היא להסתכל על האדם שעומד מולנו, האם הוא נראה עייף מהרגיל, חיוור, האם הוא עובד שעות רבות ונמצא תחת לחץ…חשוב גם לתשאל את המטופל לגבי אורח החיים שלו, השינה שלו, התזונה שלו וכך לפי כל הנתונים הללו, ניתן יהיה להתאים לו תכנית טיפול מתאימה.

בוטוקס רפואי
בוטוקס רפואי

הבוטוקס מספק מענה קליני למגוון בעיות בריאותיות ביניהן: כאבי ראש, פזילה, כאבי צוואר, כאבי שיניים ואפילו הזעת יתר. כך שסגולותיו של הבוטוקס הן הרבה מעבר לקוסמטיות בלבד. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מידע נוסף שיעניין אותך
צרו קשר

יגאל אלון 96, ת"א

072-3360885