מיגרנה טיפול מיידי ללא תופעות לוואי

תוכן עניינים

מיגרנה טיפול מיידי

מיגרנה נחשבת לאחד הנושאים המורכבים בתחום הרפואי ולצערנו אחוז גבוה מהאנשים סובלים ממנה. במאמר הבא ננסה לעשות קצת סדר ולהבהיר דברים חשובים הקשורים לנושא כמו למשל ממה המיגרנה נובעת, מהם דרכי הטיפול המומלצות ויחד עם זאת נספק לכם כמה טיפים שיעזרו לכם למנוע היווצרות של מיגרנות.

מיגרנה תכיפות

יש מיגרנה שמופיעה פעם בחודש, מיגרנה שמופיע אחת לשבוע ומיגרנה שמופיע בין 2-4 פעמים בשבוע. הרמה השלישית משוייכת לאנשים הסובלים מהתופעה בצורה הקשה שלה מה שכמובן פוגע מאוד באיכות החיים ובשגרת החיים של אותם אנשים, המחפשים נואשות אחר טיפול במיגרנה.

למה זה בכלל קורה?

תזונה נחשבת לאחד האלמנטים הכי חשובים בהופעה של מיגרנה. מזונות מבושלים על מחבת עם הרבה שמן, בשר נע, אלכוהול, גבינות שמנות – אלו יכולים לעודד הופעה של מיגרנה. דבר נוסף שלא ממש תורם למיגרנה קשור ללחץ ומתח בין אם זה חיים מתוחים, לחץ בעבודה וכדומה. חוסר שינה וחוסר שקט נפשי הם עוד שני גורמים מרכזיים בהופעה של מיגרנות. אלו גורמים בעצם לסוג של לחץ באזור הכתפיים, לחץ שעולה לכיוון הראש ומעודד הופעה של המיגרנה.

מיגרנה טיפול מיידי – איך עושים את זה?

אז יש כל מיני דברים שאפשר לעשות כדי למנוע הופעה של מיגרנה ולטפל בתופעה הזו. הדבר הראשון ואולי היעיל ביותר הוא פשוט לשנות את התזונה שלנו.

עדיף להכניס לגוף כמה שיותר מזונות טבעיים, ירקות, פירות, אגוזים, שקדים, דגנים מלאים, עלים ירוקים, קטניות ולהימנע כמה שאפשר ממזונות מעובדים, חטיפים, מזונות עתירים בשומן, מזונות עתירים בסוכר וכדומה.

בנוסף, אם מופיעה מיגרנה, חשוב מאוד לשלב נשימות עמוקות, להירגע, לנסות לשחרר את המתח ולמנוע את המשך הכאב. כל מה שאנחנו עושים עולה כלפי מעלה ולכן אם אנחנו נושמים החמצן עולה לכיוון הראש. אין בכלל ספק שהדרך שאנחנו בוחרים לנהל את חיינו משפיעה באופן ישיר הן על תדירות כאבי הראש שנחווה והן על העוצמה שלהם.

טיפול מיידי במיגנה באמצעות בוטוקס

טיפול נוסף שנמצא יעיל אצל אחוז גבוה מהאנשים שסובלים ממיגרנה הוא באמצעות בוטוקס למיגרנה. סוג של רעלן אותו מזריקים באזור המצח שפשוט גורם להפחתה במינון של כימיקלים מסוימים הגורמים להופעה של כאב הראש. מדובר בעצם בפיתוח ייחודי המאושר על מנהל המזון והתרופות האמריקאי. סוג של טיפול מיידי המסייע להוריד למעלה מ-80% מכאבי הראש כאשר ההקלה בכאב מתבצעת כבר עם החדרת המחט.

מיגרנה טיפול מיידי

מדוע מומלץ לנסות את הטיפול?

  1. טיפול במיגרנה באמצעות בוטוקס אינו כואב
  2. טיפול זה אינו גורם לתסמינים או תופעות לוואי
  3. טיפול יעיל ומיידי

למי זה מתאים?

הטיפול מתאים או לאנשים שסובלים ממיגרנה לעתים קרובות או לאנשים שכבר ניסו הרבה סוגים של טיפולים אחרים כמו דיקור, נטורופתיה, הומיאופתיה, טיפול באמצעות פרחי באך, עיסוי וכדומה, אך טיפולים מהסוג הזה לא היטיבו עימם, גם כשהיה ברור שסבלו מיגרנה סימפטומים ברורים ועוד.

בוטוקס רפואי
בוטוקס רפואי

הבוטוקס מספק מענה קליני למגוון בעיות בריאותיות ביניהן: כאבי ראש, פזילה, כאבי צוואר, כאבי שיניים ואפילו הזעת יתר. כך שסגולותיו של הבוטוקס הן הרבה מעבר לקוסמטיות בלבד. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מידע נוסף שיעניין אותך
צרו קשר

יגאל אלון 96, ת"א

072-3360885