על מיגרנה טיפול וגורמים

תוכן עניינים

על מיגרנה טיפול למיגרנה, תסמינים וגורמים

אם הגעת לעמוד שלנו, כנראה שלפחות פעם אחת ואולי גם הרבה יותר מזה, חווית תופעה לא נעימה בכלל המכונה מיגרנה. לפני שנתאר את דרכי הטיפול המומלצות במיגרנה, חשוב לעשות הבחנה ולהבין מה ההבדל בין מיגרנה לבין כאב ראש רגיל.

 

ההבדל העיקרי בין כאב ראש לבין מיגרנה מכונה אאורה. מדובר בתהליך שמתקיים ממש לפני הופעתה של המיגרנה. בעוד יש כאלה שלא ממש חווים את האאורה, אחרים חווים אותה ומתארים אותה כמאין נצנוץ בעיניים או סוג של טשטוש בראייה שלנו. ברגע שמופיעה האאורה אפשר לדעת שהזמן עד שתופיע המיגרנה ממש הוא קצר. מה שאפשר לעשות כדי למנוע הופעה של המיגרנה מה שנקרא ”להרוג את הכאב לפני שהוא מגיע“ זה לבחור באחת משיטות הטיפול המונעות.

מיגרנה

 

כאמור, מיד אחרי ההקדמה – האאורה, מופיע התקף מיגרנה. לא מדובר בכאב ראש רגיל, אלא בכאב חד, מתמשך, חריג ועצמתי שיכול להתפרס על תקופה של בין 8 שעות לכמה ימים. מדובר בכאב ראש שקשה מאוד להתמודד איתו ויש כאלה שאפילו צריכים להסתגר בחדר סגור לגמרי, בלי אור או רעש כדי להתגבר על התופעה עד שהיא חולפץ. יש אנשים הסובלים ממגירנה וטוענים כי גם כאשר הם לוקחים כדור משכך כאבים חזק, זה עדיין לא עוזר להם להפיג את הכאב. יש כאלה שמאבדים את התיאבון לגמרי בזמן המיגרנה ואפילו לא יכולים לתפקד. כדור לכאב ראש כבר לא עוזר לכם? המשיכו איתנו וקיראו על בוטוקס למיגרנה.

 

מיגרנה – תסמינים נוספים

פרט לכאב עצמו, אנשים הסובלים ממיגרנה מעידים גם על רגישות לאור ולרעש, הקאות, בחילות וסחרחורות. מיגרנה מופיעה בדרך כלל באזורים כמו העין, הרקה והמצח, סוג של לחץ כזה באזור של העיניים. יש שיעידו כי מדובר בתחושה של פטישים בתוך הראש.

 

מדוע מיגרנה מופיעה?

אחת הסיבות העיקריות להופעה של מיגרנה בחיים המודרנים היא לחץ. הלחץ שוחק אותנו ומשפיע על התפקוד. גם תזונה לקויה ואכילה של מזונות כמו גבינות שמנות, יין, שוקולד יכולה לגרום להופעה של מיגרנה.

 

מי סובל ממיגרנה?

מנתונים עולה כי נשים סובלות פי 3 ממיגרנה בהשוואה לגברים. הסיבה לכך היא משום שאצל נשים יש המון תקופות של שינויים הורמונלים. למשל, בנות שמתחילות לקבל את הוסת לראשונה סובלות ממיגרנה ויש כאלה שאפילו סובלות מזה לאורך כל השנים, עד שהן מפסיקות לקבל את הוסת.

 

אז איך מטפלים?

ובכן, יש כל מיני דרכים שבאמצעותן ניתן לטפל במיגרנה. למשל, הרפואה הסינית מכירה בשיטות כמו דיקור בשילוב צמחים לטיפול במיגרנה. דרך נוסף היא לטפל באמצעות הומיאופתיה, כלומר רוקחים תרכובת מצמחים טבעיים המהולים באלכוהול אותה מדללים במים וזה אמור למנוע את ההופעה של המיגרנה.

 

שיטה חדשה לטיפול במיגרנה – הזרקת בוטוקס

אז מסתבר שיש שיטה חדשנית לטיפול במיגרנה או כאבי ראש כרוניים, שיטה שתמנע את הסבל המתמשך הזה. הרי בדרך כלל, מי שסובל ממיגרנה סובל ממנה לעתים קרובות ולא מדובר בתופעה שחולפת כל כך מהר. אנשים הסובלים ממיגרנה מעידים כי היא פוגעת באיכות החיים שלהם בצורה ניכרת ולפעמים הם אפילו צריכים להחסיר ימי עבודה ולבטל דברים שהם קבעו מראש. בעזרת שיטה חדשנית המשלבת הזרקה באזורים מסוימים במצח של חומר המכונה בוטוקס שזה סוג של רעלן, ניתן למנוע הופעה של מיגרנות ואף לטפל במיגרנה בזמן התקף, להפחית את העוצמה שלה עד שהיא נעלמת לגמרי.

 

טיפול במיגרנה באמצעות בוטוקוס – יתרונות

  1. טיפול במיגרנה באמצעות בוטוקוס מאושר על ידי משרד הבריאות ועל ידי מנהל התרופות האמריקאי
  2. טיפול במיגרנה באמצעות בוטוקס נמשך רק 15-20 דקות
  3. מדובר בטיפול יעיל וייחודי, ללא תסמינים וללא תופעות לוואי
בוטוקס רפואי
בוטוקס רפואי

הבוטוקס מספק מענה קליני למגוון בעיות בריאותיות ביניהן: כאבי ראש, פזילה, כאבי צוואר, כאבי שיניים ואפילו הזעת יתר. כך שסגולותיו של הבוטוקס הן הרבה מעבר לקוסמטיות בלבד. צרו איתנו קשר לפרטים נוספים

מידע נוסף שיעניין אותך
צרו קשר

יגאל אלון 96, ת"א

072-3360885